Viber u poslovanju – povežite se sa svojim klijentima

Viber u poslovanju može biti moćno rešenje za kompanije, uglavnom zato što su njihove mogućnosti ćaskanja odlični alati za brigu o korisnicima. Možete ga koristiti za više stvari koje se odnose na vaše poslovanje, poput promocije vaše kompanije pomoću Viber javnog naloga. Olakšava deljenje svežih informacija i slika proizvoda sa postojećim klijentima.

Shodno tome, mnoga preduzeća su rano prepoznala potencijal Viber-a. S pravom, s obzirom da je razmena poruka deo svakodnevnog života mnogih ljudi.

4 razloga zašto je Viber odlično rešenje za kompanije

Impresivna statistika

Viber brojke konstantno rastu. Broj jedinstvenih korisničkih ID-eva od juna 2011. do marta 2020. godine porastao je sa 11 miliona na 1,17 milijardi – to je više od sto puta.

Viber je bila jedina aplikacija za razmenu poruka koja je u vrlo kratkom vremenskom periodu pridobila 10 ili više zemalja. Sada se koristi u 193 zemlje i ima 260 miliona aktivnih korisnika mesečno. U poređenju sa drugim aplikacijama, kao što su WhatsApp i WeChat, Viber je u kratkom vremenskom periodu postigao impresivan rast.

Pogledajte neke zanimljive Viber statistike za 2021. godinu:

  • Prosečan korisnik Viber-a pokreće aplikaciju 12 puta dnevno
  • Viber je korišćen u 193 zemlje
  • Na Viber-u se svakog minuta dogodi 7 miliona interakcija
  • Iako Viber trenutno ima 1,05 milijardi korisnika, samo 260 miliona aktivno koristi mrežu.

Javni nalozi i podrška za mnoge uređaje i platforme

Viber vam daje priliku da koristite javni nalog za svoju kompaniju. Javni nalog vam nudi razne opcije kada je u pitanju vaše poslovanje, jer vas korisnici mogu pronaći među ostalim nalozima i povezati se sa vašim preduzećem. Takođe omogućava korisnicima da dele sadržaj sa kompanijama i stvaraju grupe za ćaskanje. Štaviše, oni pružaju mogućnost digitalnog “praćenja” određenog javnog ćaskanja. Možete čak i da tražite sadržaj i dodatne informacije o kompaniji, povezujući kupca sa vašim poslovanjem.

Zašto vaše preduzeće treba da ima javni nalog?

Pre svega, možete odmah razgovarati sa svojim klijentima. To je zbog bogatih poruka i odličnih opcija interfejsa. Drugo, klijenti mogu doći do vaše kompanije na isti način na koji bi kontaktirali bilo koji drugi njihov kontakt. Osim toga, javni nalog vam omogućava da imate goste, pratioce i pretplatnike. Možete ga koristiti na Viber-u na Windows-u, Mac-u, iOS-u, Android-u, Blackberri-u i drugim uređajima kao što su Bada i Nokijin Simbian. Dosegnite svoje klijente gde god da su, toliko je jednostavno.

Glavne karakteristike

Viber za poslovanje daje kompanijama moć da u potpunosti zadovolje kupce funkcijama koje nude. Ćaskanje se najčešće koristi kao kanal komunikacije, jer ga možete koristiti na različite načine. Ovo je njegova ubilačka funkcija, slanje poruka između korisnika – trenutno i uz minimalnu potrošnju mobilnih podataka. Ako vam je tekstualna komunikacija važna, to je lak izbor, jer je namenjen korisnicima koji zahtevaju opcije komunikacije porukama.

Enkripcija i interakcija u realnom vremenu

Viber-ova Android aplikacija dodala je šifrovanje video zapisima, audio zapisima i lokaciji tako da su vaši podaci zaštićeni i ne mogu se lako špijunirati. Viber vam nudi različite mogućnosti za komunikaciju u realnom vremenu. Štaviše, omogućava korisnicima da dele svoje lokacije sa svojim vezama.

Sjajni načini za korišćenje Viber-a u preduzeću

B2C razmena poruka ima odličnu priliku da stvori stalnu vezu sa korisnikom. To je uglavnom zbog činjenice da je uvek prisutan na korisnikovom pametnom telefonu, tamo gde god on ili on otišao. Na taj način posao ostaje na dlanu vaših kupaca.

Odličan je alat za korisničku podršku jer je jednostavan i ima veliki doseg. Istraživanje navodi da bi kupci uvek radije poslali poruku preko Vibera nego da pozovu broj vaše službe za podršku. Može se koristiti za plasman proizvoda i usluga i može se koristiti u interakciji sa kupcima.

Viber je takođe odličan za promociju vašeg poslovanja i sklapanje poslova i prodaje. Koristeći Viber za poslovanje i njegovu funkciju javnog naloga, možete da kreirate mobilnu platformu za promociju kako biste ciljali svoje klijente. Osim toga, nudi odličnu korisničku uslugu i dodaje lični pečat vašoj komunikaciji.

Mnoge kompanije poput Coca-Cole, Violet’s Kitchen, 2Forks, Rafineri29 koriste javne razgovore da dopru do svojih kupaca i poboljšaju njihovo iskustvo. Na primer, Violet’s Kitchen koristi javni chat za razgovor sa svojim klijentima o njihovim proizvodima ili radnjama u vezi sa tim proizvodima. Korisnici mogu da daju povratne informacije o Violet’s Kitchen, uspostavljajući odnos sa brendom.

Neki zaposlenici mogu odoleti uvođenju novih kanala komunikacije jer su navikli na jednostavnost. Ljudi nerado uče nove stvari, ali mnoge kompanije počinju da koriste Viber gotovo bez dodatnih radnika. Zato kompanije odabiru Viber za internu komunikaciju i komunikaciju sa klijentima. Sve je veći broj malih preduzeća koja ga koriste za objavljivanje novih ponuda ili slanje pozdrava ili želja svojim klijentima.

Zaključak

Viber za posao je odličan način povezivanja, na međunarodnom i lokalnom nivou. Ovo čini Public Chat prvom tačkom kontakta sa vašim korisnikom, što vam omogućava da stvorite snažnu interakciju i vezu u realnom vremenu. Shodno tome, ovaj trend će samo rasti u narednim godinama. Razgovori u realnom vremenu su budućnost jer su poruke hibrid između e-pošte i ćaskanja uživo. Klijent može slati poruke na koje možete odgovoriti kasnije.

Ćaskanje uživo je već trend – korisnici razgovaraju sa preduzećima preko aplikacije Viber. Predviđa se da će to postati glavni način komunikacije sa kupcima. To je u velikoj meri posledica prednosti koje nudi i kupcima i preduzećima.

Da li ste spremni da koristite Viber za poslovanje za komunikaciju sa svojim klijentima? Nove poslovne prilike čekaju.