Da li je vreme da redizajnirate svoj web sajt?

Niste sigurni da li je sajt Vaše kompanije u skladu sa promenama koje se svakodnevno dešavaju u pogledu dizajna i standarda? Bez brige, kreirali smo pitanja uz pomoć kojih ćete lako odrediti da li je Vaš sajt zreo za redizajn.

1. Da li je sadržaj Vašeg web sajta zastareo?

Da li ste poslednji put ažurirali sadržaj na sajtu onda kada je on kreiran i postavljen pre nekoliko meseci ili čak godina? Redovno ažuriranje sadržaja Vašeg sajta ne samo da je važno jer u velikoj meri određuje kvalitet i relevantnost sajta, već takođe doprinosi i SEO optimizaciji.

2. Da li je komplikovano da ažurirate/održavate sadržaj na Vašem web sajtu?

Da li je Vaš sadržaj zastareo jer ne postoji jednostavan način ažuriranja? Bez lakog načina za upravljanje sadržajem, Vaš web sajt može lako ostati daleko iza konkurencije.

3. Da li je jasna svrha Vašeg web sajta?

Vaš web sajt bi trebao da ima jasnu svrhu, bilo da je to da informiše ljude o Vašoj kompaniji, da proda Vaše proizvode/usluge ili nešto treće.

4. Da li se svrha Vašeg web sajta promenila s vremenom?

Kako Vaša kompanija raste, vrlo je verovatno da će i evoluirati. Vaš web sajt bi trebao da reflektuje ono što Vaša kompanija trenutno radi, a ne ono što je radila pre nekoliko godina.

5. Da li je Vaša SEO strategija zastarela?

Postoje brojne SEO strategije koje više ne bi trebalo koristiti i koje su se značajno razvile i promenile tokom vremena. Ukoliko koristite još uvek neke od ovih strategija, koje su nastale još 2012. godine kada je Google uveo značajne promene u algoritme pretrage, verovatno činite više lošeg nego dobrog za svoj web sajt.

6. Da li je Vaš web sajt prilagođen za mobilne uređaje?

Činjenica je da se 60% pristupa internetu odvija preko mobilnih uređaja, a zastrašujuća statistika je da 91% malih preduzeća i dalje nema web sajtove koji su optimizovani za mobilne uređaje.

7. Da li je web sajt Vaših konkurenata daleko ispred Vašeg?

Važno je da Vaš web sajt bude na istom ili višem nivou u poređenju sa sajtovima drugih kompanija iz iste oblasti. Trebalo bi da se izdvojite iz konkurencije i Vaš sajt bi trebao da bude poslednji koji će korisnici posetiti.

8. Da li je Vaš web sajt jednostavno spreman za redizajn?

Da li je Vaš web sajt jednostavno zastareo i zreo za redizajn? Nije tajna da estetski nedopadljiv sajt može dovesti do negativnog prvog utiska o Vašoj kompaniji.

Dizajn web sajta uključuje:

  • Dizajnersko rešenje za izgled web sajta
  • Programiranje svih funkcija koje su potrebne za rad web sajta
  • Unos svih materijala i sadržaja
  • Osnovna SEO optimizacija za pretraživače
  • Testiranje i postavljanje web sajta na pretraživače