FACEBOOK MARKETING

Ulaganje u Facebook marketing može doneti brojne benefite Vašem poslovanju.

Šta je Facebook marketing?

Marketing preko drušvenih mreža je proces pridobijanja potencijalnih klijenata na društvenim mrežama gde možete reklamirati svoje proizvode ili usluge i ubrzati rast i napredovanje svog poslovanja.

Obzirom da u svetu postoji preko billion ljudi koji su aktivni na Facebook-u, on predstavlja odlično mesto za reklamiranje na kom kompanije mogu lako dopreti do svoje ciljne grupe. Ulaganje u Facebook marketing može doneti brojne benefite Vašem poslovanju.

Benefiti koje ostvarujete uz pomoć Facebook marketinga:

  • 1% novca uloženog u TV reklame će dovesti isti broj ljudi
  • Mogućnost preciznog targetiranja svoje publike po godinama, lokaciji, polu, statusu veze, interesovanjima i tako dalje
  • Oglasi se čak mogu prikazivati samo korisnicima koji su posetili Vaš web sajt ili su na Vašoj mailing listi
  • Oglasi na početnoj strani ne izgledaju kao oglasi, pa većina ljudi i ne vidi razliku između objava i oglasa
  • Korisnici mogu videti ukoliko je njihov prijatelj lajkovao oglas, pa će samim tim i oni verovatnije lajkovati isti oglas
  • Više lajkova na Vašoj Facebook stranici
  • Usmeravanje korisnika na Vaš web sajt preko Facebook-a

Targetiranje i segmentacija

Smanjite svoje troškove i povećajte stopu prodaje kroz targetiranje ciljne publike. Predstavljamo Vam nekoliko načina za targetiranje:

Demografski

Godine
Pol
Jezik
Lokacija

Društveni

Status veze
Nivo obrazovanja
Zanimanje
Pozicija na poslu

Uređaj

Mobilni korisnici
Operativni sistem
Wi-Fi konekcija

Zašto da izaberete nas?

Mi smo eksperti u Facebook marketingu i možemo Vam ponuditi marketinške usluge i na drugim drušvenim mrežama. Profesionalizmom i stalnom posvećenošću obezbedićemo prepoznatljivost Vaših proizvoda i usluga. Naš kreativni tim će osmisliti efikasne Facebook kampanje za Vašu kompaniju i doprineti Vašem poslovanju u velikoj meri.

Šta mi radimo za Vas?

  • Kreativnu Facebook kampanju
  • Dizajn
  • Pokretanje kampanje
  • Kreiranje oglasa i demografsko targetiranje
  • Redovno postavljanje i obnavljanje oglasa
  • Iskorišćenje budžeta na najbolji mogući način
  • Analitiku