DIZAJN LOGOTIPA

Iza svakog velikog brenda stoji dobro dizajniran logo.

Zašto Vam je potreban profesionalno dizajniran logo?

Prva stvar koju potencijalni klijent uoči je upravo logo, bilo da se on nalazi na vizit kartici ili na Vašem web sajtu. U zavisnosti od logotipa klijentov prvi utisak o Vašoj kompaniji može biti pozitivan ili negativan.

Dizajn logotipa je jedan od elemenata koji u najvećoj meri može da utiče na brend. Veoma je važno shvatiti da je logo jedne kompanije vrlo moćno sredstvo preko koga se obezbeđuje prepoznatljivost Vašeg poslovanja.

Vaš logo može da Vam obezbedi prednost u odnosu na konkurenciju.

Dizajn logotipa može doprineti uspehu, ali i neuspehu Vaše kompanije. Veoma često zbog nedovoljnog broja klijenata ili ograničenih sredstava kompanije odlažu dizajn logotipa dok profit ne poraste. U tom slučaju nedostatak adekvatno dizajniranog logo-a dovodi do otežanog brendiranja, što dalje vodi ka sve lošijem poslovanju.

Elementi snažnog logotipa

Pored identifikovanja Vaše kompanije, snažan logo će Vam pomoći da se izdvojite iz mase. Dobar logo bi trebao da poseduje sledeće karakteristike:

  • Jedinstvenost – Da li Vaš logotip na stereotipan način predstavlja industiju u okviru koje poslujete? Da li na novi i jedinstven način prikazuje već postojeće ideje?
  • Jednostavnost – Od početka kreiranja logotipa održavajte jednostavnost.
  • Doslednost – Vašoj kompaniji. Da li je Vaš logo u skladu sa Vašom industrijom, ciljnom grupom potrošača i samim brendom?
  • Prilagodljivost – Da li je Vaš logo dobro vidljiv iako se na primer štampa u crno-beloj boji prilikom kopiranja ili slanja faksom različitih dokumenata?
  • Vizuelni sjaj – Logo jedne kompanije ne bi trebao da izgleda kao skica ukoliko ne želite da klijenti steknu utisak da su Vaši proizvodi ili usluge veoma niskog kvaliteta.

Proces dizajniranja logotipa u našoj kompaniji

Prvi korak u procesu dizajniranja logotipa jeste razumevanje klijentovih osnovnih potreba. Pre izrade logo-a nastojimo da nam klijenti odgovore na nekoliko pitanja:

  • Koja je misija i vizija Vašeg poslovanja?
  • Kakvim dostignućima se nadate za 5-15 godina?
  • Na koji način se povezujete sa svojim potrošačima?
  • Na koji način promovišete svoje proizvode i kako postižete lojalnost kupaca?
  • Ko je Vaša ciljna grupa?

Nakon što definišemo poruku koju želimo da prenesemo, kreativni deo posla može da počne. Na početku, dizajniramo nekoliko jedinstvenih rešenja u crno-beloj varijanti. Kada se klijent odluči za određeni koncept radimo na daljem usavršavanju dizajna. Na taj način nudimo klijentu nekoliko varijacija odabranog rešenja. Kada dođemo do konačnog rešenja crno-bele varijante logotipa uvodimo boju. Na kraju dostavljamo klijentu logo u visokoj rezoluziji, uključujući EPS, JPG, TIFF, PNG i ostale formate koje klijent zahteva.

Dizajn logotipa uključuje:

  • Tri predloga za dizajn logotipa
  • Predlog dizajna uključuje: odabir font-a, boja i stila
  • Korekciju i usavršavanje odabrane verzije dok ne dobijemo finalni proizvod po želji klijenta
  • Dostavljamo logotip u vektoru koji se može koristiti za štampu velikih formata