Kako kreirati uspešnu online prodavnicu?

1. Svaka stranica Vašeg web sajta bi trebalo da ima definisanu svrhu

Na primer, Vaša početna stranica bi trebala da podstakne korisnike da prođu kroz Vaše kategorije ili još bolje da odu direktno na stranicu sa proizvodima. Stranica sa proizvodima bi trebala da odgovori na preostala pitanja kupaca i da ih ubedi da izvrše kupovinu. Stranica na kojoj se nalazi korpa bi trebalo da na što jednostavniji način dovede kupca do kupovine. Trebalo bi da imate sve ovo u vidu prilikom planiranja različitih stranica koje ćete imati u okviru svoje online prodavnice.

2. Prikažite svoje kontakt informacije tako da kupcima omogućite da Vas što jednostavnije direktn kontaktiraju

Ukoliko ne omogućite da kontakt informacije budu lako vidljive i ukoliko kupci moraju da pretražuju web sajt kako bi ih pronašli, nećete ostvariti prodaju. Pored prikaza svoje adrese i broja telefona, možete na sajt postaviti i deo sa često postavljenim pitanjima, utiscima o proizvodima, kao i iskusva korisnika koji koriste Vaše proizvode.

3. Pronađite načine da podstaknete korisnike da se vrate na Vaš web sajt kada god je to moguće

Većina ljudi kupuje online posećujući različite sajtove u potrazi za određenim proizvodom. Što više puta posete Vaš web sajt, veća je verovatnoća da izvrše kupovinu. Sjajan način da podstaknete korisnike da ponovo posete Vaš web sajt je da im šaljete email-ove koji najavljuju nove proizvode ili određene popuste. Ukoliko neki proizvod nemate na stanju, možete zatražiti od korisnika e-mail adresu kako biste ih obavestili kada taj proizvod bude ponovo na stanju. Na ovaj način im pokazujete da brinete o njihovim potrebama i  da Vam je važno njihovo zadovoljstvo, a ne samo prodaja proizvoda. Osim toga, dobićete njihove kontakt informacije koje možete koristiti za buduće e-mail kampanje.

4. Kreirajte stranicu za naplatu koja će Vašim kupcima omogućiti da bez napora kupe proizvode

Dokazano je da pretrpane i komplikovane stranice za naplatu dovode do toga da kupac koji je spreman da izvši kupovinu, odustaje i odlazi sa web sajta. Pored održavanja jednostavne stranice za naplatu, potrebno je omogućiti kupcima da jasno vide sve eventualne dodatne troškove, kao što su na primer troškovi isporuke koji svakako mogu uticati na prodaju. Takođe, prikažite simbole kao što su VeriSign ili McAfee koji će pokazati da je proces naplate bezbedan i koji će otkloniti strahove ljudi koje imaju kada je u pitanju online kupovina.

5. Web sajt je korisno sredstvo za prodaju samo ukoliko funkcioniše kako treba

Uverite se da je Vaš hosting pouzdan i da će biti u stanju da odgovori na sve promene koje će se desiti u budućnosti na Vašem web sajtu. Vaš hosting bi trebao da raste zajedno sa rastom poslovanja i brojem porudžbina, odnosno treba ga nadograđivati ukoliko je to potrebno.

Menu