Ukoliko ste se pitali kako da dobijete što više od Facebook stranice svoje kompanije, niste jedini. Sa preko 1.444 biliona aktivnih korisnika mesečno, društvene mreže su veoma privlačne za većinu kompanija širom sveta. Dok neke kompanije imaju Facebook stranice čisto da bi ih imale, Vi možete naučiti kako da izvučete što više od svoje stranice.
1. Postavite fotografije „iza scene“
Zamislite da želite da angažujete konsultanta. Kliknete na oglas koji Vas odvede na web sajt. Sve izgleda lepo i sređeno, ali ne možete nigde da pronađete stranicu „o nama“ i fotografiju konsultanta. Ukoliko ne postavite fotografije i video snimke „iza scene“, bićete anonimni kao web sajt konsultanta.
2. Postavite video snimke i kreirajte plejliste
Video snimci postavljeni na Facebook mogu biti organizovani u plejliste. Prikažite različita uputstva, karakteristike novih proizvoda, instrukcije, video snimke „iza scene“ i mnogo toga još.
3. Testirajte call-to-action dugme u zaglavlju stranice
Facebook stranice mogu imati call-to-action dugme u zaglavlju. U donjem desnom delu zaglavlja videćete dugme „Kreirati call to action“. Ova opcija Vam može doneti na primer veću prodaju, više lajkova ili veći broj poseta web sajtu. Možete početi sa „pogledajte video“, „kupite sada“ ili „kontaktirajte nas“.
4. Ponudite ekskluzivne ponude
Dajte ljudima razlog da se vraćaju na Vašu Facebook stranicu. Postavite specijalne ponude koje ističu nakon 24 sata. Ukoliko već imate povećano prisustvo na stranici, pokušajte sa ponudama koje kraće traju, na primer 60 minuta.
5. Organizujte takmičenje
Jedan od najčešćih razloga zbog kog ljudi provode dosta vremena na Facebook-u je zato što je zabavan. Objavite smešnu fotografiju i pokrenite takmičenje kako biste angažovali fanove i privukli nove ljude na svoju stranicu. Takmičenje ne mora uvek rezultirati vaučerom ili novčanim nagradama kao što su popusti i besplatni proizvodi.
6. Ostvarite interakciju sa drugim Facebook stranicama
Komentarišite na stranicama drugih kompanija i lajkujte stranice svojih zaposlenih, kompanija u blizini, organizacija sa kojima sarađujete ili kompanija čije usluge ili proizvode koristite. Te iste kompanije će verovatno lajkovati Vašu stranicu zauzvrat, što je neki vid besplatne međusobne promocije.
7. Obeležite bitne momente na Facebook stranici
Ukoliko fanovi znaju šta se dešava sa Vašom stranicom osećaće se kao deo zajednice. Koristite Google Analytics i objavljujte na primer iz kog geografskog područja su novi fanovi. Na ovaj način možete dobiti više lajkova, nekada iz prostog razloga jer je neko iz istog grada.
8. Kreirajte poseban tab
Ovi tabovi zahtevaju malo programiranja, ali se isplati razmotriti ovu opciju. Integrišite live chat, naplatu, svoju politiku, informacije za dostavu, buduće događaje, webinare i sadržaj koji je moguće download-ovati kao što su online knjige ili studije slučaja.
9. Prikažite svoje stranice sa drugih društvenih mreža
Facebook je odličan način da prikažete stranice i profile na drugim društvenim mrežama. Dodajte Instagram, Pinterest, Twitter itd. Na taj način pružate fanovima celokupnu sliku o svojoj korporativnoj kulturi i brendu.
Šta mi radimo za Vas?
- Kreativnu Facebook kampanju
- Dizajn
- Pokretanje kampanje
- Kreiranje oglasa i demografsko targetiranje
- Redovno postavljanje i obnavljanje oglasa
- Iskorišćenje budžeta na najbolji mogući način
- Analitiku