BROŠURA

Brz i efikasan način da predstavite svoju kompaniju

Brošura – sjajan vid komunikacije

Dobro dizajnirana brošura je efikasno sredstvo komunikacije iz nekoliko razloga:

  • Brz je i efikasan način da predstavite svoju kompaniju
  • Daje kredibilitet Vašoj kompaniji i zadobija poverenje klijenata
  • Odgovara na često postavljena pitanja vezana za Vašu kompaniju
  • Prikazuje kontakt informacije kako bi Vas potencijalni klijenti kontaktirali
  • Poziva čitaoce na akciju – sadrži specifičan “call to action”
  • Izaziva emotivnu reakciju potencijalnih klijenata kroz sadržaj i fotografije
  • Pomaže Vam da se izdvojite od konkurencije
  • Služi kao trajni podsetnik kada Vaše vreme sa ciljnom grupom istekne
  • Jača Vaš brend kroz doslednost dizajna

Šta čini dobru brošuru?

Ovih dana svako može imati brošuru. Međutim, postoji nekoliko ključnih stvari koje su bitne kako bi brošura bila zaista dobra:

  • Ciljna grupa – Svaka kompanija ima svoju ciljnu grupu odnosno publiku do koje želi da dopre. Dobro dizajnirana brošura je brz vid komunikacije i brzo će izazvati reakciju ciljne publike.
  • Dobro napisan sadržaj – Dobra brošura treba da ima interesantan i dobro napisan sadržaj, istaknute ključne tačke, pitanja i odgovore prikazane na jasan i sažet način.
  • Jednostavnost – Brošura treba da bude jasna i jednostavna. Treba izbegavati previše sadržaja i držati se ključnih tačaka. Fokusirajte se na bitne stvari koje će dovesti do prodaje.
  • Kreativnost – Najbolji način da se izdvojite od konkurencije je kreativna brošura. Sjajni načini da se istaknete je da koristite jedinstvene dimenzije, zaobljene ivice, različite teksture papira, boje ili reljefni tekst.

Dizajn brošure uključuje:

  • Dva dizajnerska predloga za izgled brošure
  • Korekciju i usavršavanje odabrane verzije dok ne dobijemo finalni proizvod po želji klijenta
  • Priprema brošura za štampu u odgovarajućem formatu
Menu