Da li ovih 5 grešaka ubijaju Vašu prodaju?

Zašto niko ne kupuje Vaš proizvod? Potrošili ste mnogo vremena da kreirate dobar proizvod, znate da je sjajan, ali jedva da ostvarujete bilo kakvu prodaju. Kako da prodate više proizvoda i zaradite više novca?

80% problema vezanih za Vašu prodaju su posledica samo 5 grešaka koje ću podeliti sa Vama. Ukoliko ih ispravite, siguran sam da možete duplirati svoju prodaju.

Greška 1. Loša cover fotografija proizvoda

Vaša cover fotografija je jedna od faktora koja najviše utiče na prodaju koju ostvarujete. Stavite se u ulogu kupca koji prolazi kroz stotine proizvoda tražeći nešto što će mu zapasti za oko. Cover fotografija proizvoda mora biti moćna jer će jedino tako podstaći kupca da klikne na nju.

Zapamtite da Vaša cover fotografija ima samo jedan zadatak – da navede potencijalnog kupca da klikne na nju. Kada to učine, odlaze na stranicu proizvoda gde im možete predstaviti sve detalje o svom sjajnom proizvodu.

Počnite da obraćate pažnju na pakovanje. Kada vidite neko pakovanje u prodavnici koje Vam se sviđa, zapitajte se šta Vas je navelo da poželite da ga kupite.

Greška 2. Pogrešno definisana cena proizvoda

Često definisanju cena proizvoda ne posvećujemo dovoljno pažnje. Pogledamo cene konkurenata, odredimo našu cenu i više ne razmišljamo o tome. Još gore, uplašimo se da naš proizvod nije dobar kao proizvod konkurencije pa definišemo prenisku cenu.

Potrebno je da posvetite dovoljno pažnje definisanju cene proizvoda. Upravo ovaj korak Vam može napraviti razliku između gomile novca i toga da niko ne kupuje Vaš proizvod.

Neke od stvari koje treba da razmotrite prilikom definisanja cene proizvoda:

  • Koja je cena sličnih proizvoda? Ne morate prodavati svoj proizvod po istim cenama, ali trebalo bi da znate koje su i druge opcije kupaca. Kupci ne kupuju automatski najjeftiniji proizvod. Razmislite i o sopstvenim kupovnim navikama, da li biste potrošili malo više novca za nešto što zaista želite?
  • Da li definišete cenu u strahu? Ukoliko ste nervozni ili imate tremu vezanu za određeni proizvod, možete odrediti preniske cene. Prenisko definisane cene su loša ideja. Ne samo da ubija Vaš profit, već daje utisak da je proizvod lošeg kvaliteta. Ljudi povezuju cenu sa kvalitetom, pa ukoliko je cena proizvoda veoma niska, kupci će misliti da je proizvod nekvalitetan.
  • Da li kupci mogu da kupe ovaj proizvod i na drugom mestu? Ukoliko imate unikatan i koristan proizvod, razmotrite više cene. Ukoliko kupci nemaju drugu opciju osim Vašeg proizvoda, jednostavno će morati da plate Vašu cenu ukoliko žele taj proizvod.

Greška 3. Niste pružili dovoljno informacija

Ljudi ne kupuju stvari ukoliko nisu sigurni da li će funkcionisati. Poslednja stvar koju kupac želi da uradi je da potroši svoj teško zarađen novac i da otkrije da je Vaš proizvod beskoristan za njega.

Kako biste ostvarili što veću prodaju, morate biti sigurni da ste odgovorili na sva pitanja svojih kupaca.

Greška 4. Loše fotografije koje prikazuju proizvod

Jedna od najvažnijih stvari koje Vaši kupci gledaju na stranici proizvoda su upravo fotografije proizvoda. Morate biti sigurni da one prenose ključne informacije o Vašem proizvodu. Ne bi bilo loše da o cover i fotografijama za prikaz proizvoda razmišljate kao o mini prezentaciji proizvoda.

Greška 5. Loše struktuirana ponuda

Način na koji struktuirate svoju ponudu najviše utiče na to kako kupci vide Vaš proizvod.

Na primer, ukoliko imate online prodaju majica, možete definisati svoju ponudu na dva načina:

Ponuda 1: 10 majica
Ponuda 2: 7 majica (plus 3 besplatne majice)

Siguran sam da bi ponuda 2 ostvarila veću prodaju od ponude 1, iako su one zapravo isti proizvod, samo drugačije predstavljen. Ukoliko proizvod ne ostvaruje prodaju, razmislite o tome da drugačije struktuirate ponudu. Iznenadićete se koliko male promene mogu da donesu veliki profit.

Menu