Više od 34% ljudi na svetu koristi email. To je oko 2.5 milijarde ljudi. Predviđa se da će ovaj broj porasti na 2.8 milijarde u naredne dve godine. Podaci govore da se dnevno pošalje oko 196 milijardi mejlova, od kojih su 109 milijardi poslovni mejlovi.
Email marketing je veoma moćan način da se povežete sa ljudima. Razmislite samo o ljudima u svom okruženju. Da li znate nekoga ko nema email adresu? Uz pomoć email marketinga možete dosegnuti do svojih potencijalnih kupaca. Najbolji efekat se pak postiže kada su ovi mejlovi personalizovani. U nastavku članka sledi 6 razloga koji će Vas ubediti da email marketing nije alat koji biste trebali da zanemarite.
1. Veća efektivnost od društvenih mreža (za akviziciju korisnika)
Nemojte da me shvatite pogrešno, društvene mreže su ekstremno važna komponenta u marketing strategiji svake kompanije. Društvene mreže su sjajan kanal za interakciju sa svojom publikom i jačanje ličnih veza sa njima. Stoga su društvene mreže važan prvi korak ka dostizanju krajnjeg cilja – konverzije.
Ali kada je reč o konverziji ljudi u članove, korisnike ili pristalice, email marketing je prava stvar. Podaci pokazuju da se 7% online akvizicije klijenata odvija upravo putem email marketinga.
2. Ekonomičnost i ušteda u troškovima
Email marketing je lak, efikasan i jeftin. On omogućava kompanijama da dosegnu do velikog broja korisnika, a troškovi su veoma mali. Za male kompanije po pitanju budžeta, ovo je mnogo bolji izbor od tradicionalnih vidova reklame kao što su TV, radio ili pošta. Kod email marketinga ne postoje troškovi kao što su štampa, poštarine ili nadoknade za TV reklame. S druge strane, i dalje možete plasirati svojim korisnicima veoma zanimljive sadržaje sa još jednim benefitom – da samo jednim klikom odu na Vaš web sajt i saznaju sve što ih dalje zanima. Ukoliko održavate svoju email listu na pravi način, prednosti po pitanju troškova se sve više povećavaju, kao i povrat investicije kroz uspostavljanje bliže veze sa primaocima.
3. Personalizovanost i prilagodljivost
Ono što radite u email marketingu je zapravo podela Vaše publike na liste, a zatim slanje prilagođene poruke koja će sadržati za korisnike vredan sadržaj. Kada objavljujete nešto na društvenim mrežama, Vi se obraćate svojoj celokupnoj publici, dok sa email marketingom to ne mora da bude slučaj. Ukoliko ga koristite na pravi način, imaćete mogućnost da se obratite ljudima imenom ili da na primer podelite određene teme samo posebnim članovima liste. Mejlovi koji u naslovu sadrže ime primaoca će verovatnije biti otvoreni nego što je to slučaj sa ostalima.
Email ne mora da bude SPAM – i nikada ne bi trebao da bude. Ukoliko se pažljivo koristi, odličan je način za izgradnju veza sa potencijalnim i trenutnim korisnicima. Email marketing Vam omogućava da se obratite direktno korisnicima u vreme koje njima odgovara.
4. Podstiče akciju
Bilo kako bilo, svi će nešto uraditi sa primljenim mejlom – odgovoriti, proslediti, prijaviti se ili čak odmah izvršiti porudžbinu. Kroz email možete znatno povećati posećenost svog web sajta, a samim tim i prodaju. Korišćenjem email marketinga bićete u mogućnosti da odmah vidite rezultate svojih aktivnosti.
5. Merljivost
Kada korsitite email marketing, možete da pratite ko je otvorio Vaš mejl, na koje linkove je kliknuto i tako dalje. Možete lako da steknete sliku o uspešnosti svoje kampanje, napravite prilagođavanja i povećate efikasnost.
6. Mobilni uređaji omogućavaju ljudima da proveravaju svoje email-ove bilo kada i bilo gde
Obzirom da su mobilni uređaji postali neizostavni deo svakodnevice, ljudi proveravaju svoje email-ove non stop – u kafićima, na poslu, u čekaonicama, prodavnicama, svuda.
Neki ljudi smatraju da s porastom popularnosti društvenih mreža, email treba da bude zaboravljen i gurnut u stranu. Međutim istraživanja pokazuju suprotno. 91% ljudi koristi svoje telefone za pristup email-ovima, dok 75% ljudi korsti telefone za društvene mreže. Ukoliko ne koristite email kao deo Vaše marketing strategije, propuštate kanal koji većina ljudi koristi. Samo imajte na umu da nikako ne želite da budete spameri, tako da osmislite svoje poruke pažljivo i pošaljite ih!
Zašto da izaberete nas?
Mi smo eksperti u E-mail marketingu, profesionalizmom i stalnom posvećenošću obezbedićemo prepoznatljivost Vaših proizvoda i usluga. Naš kreativni tim će osmisliti efikasne e-mail marketing kampanje za Vašu kompaniju i doprineti Vašem poslovanju u velikoj meri.
Šta mi radimo za Vas?
- Kreiranje i segmentacija e-mail listi korisnika.
- Izrada html email-a sa svim pratećim informacijama i Vašom aktuelnom ponudom
- Slanje mejlova korisnicima prema unapred definisanim pravilima
- Statistika i analiza poslatih mejlova