5 ideja za povećanje prodaje putem programa za preporuke kupaca

Preporuke kupaca vrede više od bilo koje druge reklame koju možete priuštiti za vaše poslovanje. Mnogo znači kada su ljudi voljni da postave svoju reputaciju i podrže vaš brend i preporuče ga svojim prijateljima i porodici. Na kraju krajeva, ako njihovi prijatelji i porodica nemaju isto pozitivno iskustvo, oni će biti prvi koji će čuti o tome.

Najbolja vrsta preporuke dolazi prirodno, pošto su ljudi imali takva iskreno dobra iskustva sa svojim brendom da su voljni da pričaju drugima o tome. Ovakav način upućivanja zahteva vreme koje možda nemate. Međutim, evo nekoliko saveta za povećanje vaših preporuka bez čekanja.

1. Popusti za preporuke kupaca

Štednja novca je veliki motivator za bilo koga. Dajte online kupcima šifru/kod koji će im dati popust na njihovu sledeću kupovinu kada ga iskoristi. Ovo će ih ohrabriti da ponovo kupe, a novi kupci će dobiti svoje šifre da bi upućivali druge i zarađivali popuste.

Za korisnike van mreže, pošaljite im kupon kada neko dođe i kaže vam ko ih je upućivao. Obavezno obučite predstavnike službi za korisnike kako biste pitali kupce da li su upućeni. Takođe možete kreirati popuste koje kupci daju prijateljima i porodici. Korisnik koji je poslat ih pretvara u popust i kupon se šalje poštom osobi koja ih je uputila.

2. Programi lojalnosti

Pokrenite program lojalnosti uz velike nagrade. Kupci bi mogli da zarađuju poene za kupovinu kako bi zaradili nagradu, ili bi mogli da zarade besplatni proizvod ili uslugu nakon određenog broja kupovina. Program može biti digitalan ili baziran na fizičkim loyalty karticama. Stavite loyalti kartice na zadnjoj strani vaših vizit kartica, tako da će klijenti uvek imati svoju karticu.

Vaši klijenti će postati brend ambasadori za vaše poslovanje. Ambasadori robne marke mogu biti mnogo vredniji od uobičajenih kupaca zato što su stvarni korisnici koji su probali vaš proizvod ili uslugu i dovoljno je da govore drugima o tome bez plaćanja, što vam štedi novac. Potencijalni kupci će verovatnije reći i zbog toga što nema razloga da se ambasador brenda laže. Oni ne dobijaju ništa zauzvrat. Dajte im nekoliko kartica u jedinstvenom držaču (kao što je držač poklon kartice), tako da se ne izgube na dnu novčanika ili poda automobila. Postoji mnogo različitih opcija za držače poklon kartice, zato uverite se da imate onaj koji najbolje radi sa temom vašeg programa lojalnosti.

Što su zadovoljni kupci sa programom, verovatnije će biti da pričaju o tome i zašto kupuju kod vas sa svojim prijateljima i porodicom. Ovo će zauzvrat stvarati nove referale/preporuke.

3. Konkursi koji povećavaju prodaju

Još jedan način da se povećaju preporuke kupaca je da im se pruži podsticaj. Napravite takmičenje koje nudi nagradu korisnicima koji najviše navode svoje ime. Kupac koji najviše deli i najviše voli vaše postove, pobeđuje. Ovo možda neće biti za direktne preporuke, ali će se svi dodatni besplatni oglasi od vaših kupaca pretvoriti u nove kupce, pošto njihovi prijatelji i porodice pregledaju njihove postove.

Nagrade će se razlikovati u zavisnosti od vašeg budžeta i skale takmičenja. Mogli bi da se kreću od besplatnih proizvoda ili usluga, poklonjenih sertifikata ili prilagođenih majica do gotovine i putovanja. Izbor dobitnika nagrada za prvo, drugo i treće mesto. Ovo će ohrabriti više ljudi da učestvuju ako znaju da imaju bolje šanse da dobiju nešto.

Takođe dobćete i dodatne pogodnosti od takmičenja poput ovoga, uključujući povećanje broja pratilaca i širenje svesti o brendu.

4. Anketa

Napravite anketu kako biste sagledali kako se vaši postojeći kupci osećaju u vezi sa vašim proizvodima, uslugama i vašim brendom uopšte. Alati poput Promoter.io šalju ankete kupcima. Ili, možete napraviti sopstveni pregled pomoću alata kao što je Survey Monkey.

Dizajnirajte svoje istraživanje tako da, ukoliko dobijete visok rejting, poruka će biti poslata tim klijentima zahvaljujući im na oceni i objašnjavanju vašeg referal programa. Ovde možete ponuditi popust za referale ili koristiti jednu od drugih strategija. Na kraju, vaše najjače pristalice će verovatnije podržati vaš brend i uputiti vas drugima.

5. Velika usluga za kupce

Na kraju dana, najbolji način za povećanje preporuka kupaca je pružanje sjajne usluge za kupce. Upoznajte svoju publiku kako biste zadovoljili njihove potrebe na način koji niko drugi ne može. Budite spremni da odete još kilometar za njih. Zapamtiće to i reći drugima.

Vratite im se na vreme, bilo na društvenim mrežama ili u e-pošti. Uključite se sa svojim klijentima na društvene mreže. Pitajte ih šta im se sviđa o vašim proizvodima i uslugama i kako ih možete učiniti boljim. Zatim stavite neke od tih sugestija u praksu. Ovo će omogućiti kupcima da znaju da ih slušate i da izgrade poverenje u vašu vezu prodavac/kupac.

Najbolje besplatno oglašavanje koje možete dobiti za vaše poslovanje je preporučivanje vaših kupaca. Takođe je mnogo važnije za mnoge od reči poznate ličnosti, influensera ili velike marketinške kampanje, jer ljudi vole da čuju od drugih koji su poput njih. Oni veruju u te preporuke, i verovatnije će dati vašem brendu šansu.

U tom cilju, preporuka potrošača je ista kao i onih koji dodaju kredibilitet sopstvenim imenom na proizvod ili uslugu.

Menu